Fröken populär

Här sitter jag och skissar på en kommande lista när jag får ett sms från okänt nr. Jag såg ordet "jobberbjudande" och tänkte "typ konstigt låtsasföretag som vill att man ska svara vilket gör att det kostar 150 kr". För första gången så var det inte det! Det var en kille i filmtrean som påstår sig att ha ett "rätt" intressant jobberbjudande till mig men dock så vill han inte ta det över telefon så han hoppades att jag skulle vara mig imorgon i skolan.¨
Detta gör mig väääääldigt nyfiken. Intressant jobberbjudande? Jag ska få resa till England gratis för att agera assistent åt Robert Downey Jr. i uppföljaren till Sherlock Holmes. Eller så är det någon som har för många filmer och vill ha hjälp rensning... Eller så behöver Gary Oldman en barnvakt.
Eller så vill förmodligen filmtrean bara ha mig som statist eller nåt i hans projektarbete. Men... den som lever får se.

Kommentarer
Postat av: Annika

Brukar du vara någon annan i skolan?

2010-01-12 @ 18:48:51
URL: http://aannikaas.blogg.se/
Postat av: isa

vad coolt! Btw så är jag jätteirriterad på att ajg BARA får pojbebisar i sims. Jag är typ arg nu efter ÅTTA killar i rad och inte en e´nda tjej. Ser fram emot slutet på denna story :D

2010-01-12 @ 21:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0