Intressanta typer

Jag har väldigt många roliga typer på min skola. Intressanta sådana. Jag kom och tänka på det när jag såg en av dem idag på väg hem från min joggingtur. Han har alltid skinnjacka och springer runt i tygskor och jeans som är uppvikta. Halva vaderna är nakna. Dom lär ju frysa ihjäl! Varför inte ha en normal byxlängd?

Men min favorit bland dessa typer är ändå... Jag kallar honom faktiskt inget speciellt. Jag kallar honom vid förnamn, för vi har faktiskt presenterats för varandra. Han är sådär ruskigt snygg på det där estetiga viset. Men det absolut bästa med honom är att han ALLTID ser ut som om han precis har haft sex inne på en toalett. Han ler ständigt hemlighetsfullt och har något sexigt mättat hungrigt i blicken. Egentligen är det väl också det sämsta, eftersom har tittar på en och har den där blicken vilket gör att man ALLTID tappar fokus. Om jag pratar med någon slutar jag prata eller säger "öhhh". Pratar någon annan lyssnar jag inte.
Hans flickvän är nog skolans lyckligaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0