Januaribilder

Bra morgon. Jag vaknade av mig själv klockan sju och såg först en halvtimme/tjugo minuter av Bridget Jones innan jag bestämde mig för att Sound of music var det rätta att se på. Så det blev Sound of music i tio minuter innan jag sov mig igenom halva till och från. Mitt te jag gjorde - mitt engelska "Lighter afternoon tea" - drog alldeles för länge uppenbarligen. Det blev vääldigt beskt. Så inget te för mig. Jag har stängt av Sound of music, klockan är lite över nio och jag sitter här och skriver.
Här är några bilder från i tisdags och fotot: Oregigerade - såklart eftersom jag inte har något redigeringsprogram på den här datorn.

frostfönster
Dom här "frysa en rörelse"-snöbilderna misslyckades jag så brutalt med. Jag har omkring tjugo men ingen är bra. Hopplöst.


Fast det var ju i alla fall ganska kul att se Caroline sparka snö utan anledning i en kvart.


Fin dag i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0