'Up in the air, way above the ground'

Imorgon tar jag båten till Stockholm för att hälsa på min älskade bror och se två filmer som inte finns tillgängliga på ön! Vi ska se Up in the air imorgon direkt efter jag anlänt. Egentligen hade jag ju planerat att se Solisten men tydligen har den REDAN slutat gå i Stockholm (är jag den enda på denna jord som vill se den?), så då var Up in the air andrahandsvalet. Mamma och pappa ska också till Stockholm för någon Arvergrej så då följer Malin med och sover hos Johan också. Så det blir han, jag, Malin och hans bästa vän Sara som går och ser Avatar på lördagen. Jag har inget intresse av Avatar som film, utan det är just den "fantastiska revolutionerande tekniken" som jag vill se. Alltså, vi ska se den i 3D. Sen så vill jag såklart vara lite uppdaterad om den film som vinner hur mycket som helst. Det ska bli spännande.
Nu ska jag sova. Gosinatt!

up in the air


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0