We've been over this

Jag insåg för några dagar sedan att min tv här på Gotland faktiskt har KANAL 9. Vilket betyder att jag kommer kunna se BÅDE Golden globe- och ocarsgalan. Först ut är Golden globe som äger rum natten till måndag i slutet av veckan, klockan två på natten. Jag funderar på att vända på dygnsrytmen innan, eller så går jag och lägger mig klockan åtta på söndag för att sedan gå upp tio i två? Vi får se!

Just nu har jag precis ätit frukost och sitter och lyssnar lite på jazz. Jag brukar inte lyssna på det, och jag är inte helt säker om jag ska fortsätta göra det heller. Idag är det som vanlig skola. En kort dag med endast en (superlång) engelskalektion, sedan klassforum och samhäll. Summan blir att jag slutar klockan två! Yeeey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0