"I write like..."

http://www.iwl.me/
Jag (mamma) hittade en rolig notis i Dagens nyheter om en sida på internet som jämför ens sätt att skriva med andra författares. Jag tänkte att det skulle vara roligt att testa och lät analysera en novell jag har skrivit i Engelska B. Tydligen skriver jag som Chuck Palahniuk. Först undrade jag vem fan det var, men tyckte jag sedan jag kände igen det och när jag sökte visste jag varför. Det är han som skrivit boken ”Fight club”. Huruvida den är bra eller inte vet jag inte. Och jag vet inte heller hur exakt denna hemsida är, men äsch. Roligt hur som helst!


Kommentarer
Postat av: Isa

haha askul juh men jag är lite tveksam till att jag och William Shakespeare skriver på samma sätt haha.

2010-07-24 @ 15:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0