L is for the way you look at me...

Åh jag är så hopplöst förälskad. Lee Pace har stulit mitt hjärta. Eller… rättare sagt har hans karaktär Micheal i ”Miss Pettigrew lives for a day” gjort det. Sak samma. Jag såg filmen igen ikväll med hela familjen, och åhhhh säger jag bara. Mina ögon tindrar mer och mer desto längre in i filmen vi kommer. Han är min idealman! Passionerad, vacker, ömsint, omtänksam… Jag är förlorad. Men jag vet hur jag fungerar, snart nog är hjärnan tillbaka på jorden. Även om jag känner att denna man faktiskt väckt andra känslor än de andra förströelseförälskelserna jag har haft. Jag får hoppas att jag träffar på hans like i den riktiga världen innan jag hinner lova mig till någon annan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0