Två Bn

Jag har köpt en ny bodylotion (eller... pappa har. Åt mig), och den är 80 % ekologisk! Vore förstås roligare om det var 100 %, men så vitt jag vet har något sådant inte korsat min väg. Men jag är heller inte så insatt i varken den ekologiska eller den kosmotologiska världen. Hur som helst så luktar den speciellt. Jag tror faktiskt att det kan vara naturligt. Härligt!

Jag har köpt en ny ljudbok också (okej, pappa här med). "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann". Helmysig. Ska bli roligt att skriva om den på Eddies och min bokevolution. Samtidigt som jag lyssnar på den boken läser jag också Camilla Läckbergs "Fyrvaktaren" och Lee Childs "Prickskytten". Jag älskar böcker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0