Den blomstertid nu kommer

Idag är det skolavslutning. Jag lyssnar på alla de klassiska skolavslutningspsalmerna: Den blomstertid nu kommer, En vänlig grönskas rika dräkt etc. Det är härligt. Jag ska ha på mig min blommiga klänning idag med kavaj till.
Min sjukdom blev inte bättre igår, den blev värre hela kvällen. Jag sov två timmar på eftermiddagen och sedan sov jag igen fram till klockan sju imorse. Nu mår jag dock bättre. Snörvlig är jag och nyser galet mycket, men feberaktigheten känner jag inte längre av.
Lite jobbigt är att jag måste tillbaka till A7 och klippa på Operanfilmen idag. Och dessutom även imorgon, men då för att bränna ut den. Jag hade kunnat göra den nästannästan klar igår, men eftersom jag inte mådde något vidare sket jag i det. Förhoppningsvis har jag en klarare bättre syn på klippningen idag.
Nu ska jag ha en bäst avslutning. Kram på er alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0