Musikvideo: Inspelningsdag 1

Kanske något berusad, fastän glasklar ändå
när ett sinne i taget fylls av allt jag kan få
Om jag lever imorgon spelar ingen roll alls
Vi har hört havet spela våran sommarnattsvals
Jag vill ha dej, när natten ser på

Vi kan väl säga att jag egentligen har annat än filminspelning i huvudet, men jag fixar min roll som produktionsledare väldigt bra. Även om jag var sjukt frustrerad på min grupp igår och skällde ut dom, så när vi senare än planerat var på plats gick det fort. Jag var hemma en timme och 45 minuter tidigare än planerat igår och sånt kan faktiskt beskrivas som lycka. Sista inspelningsdag idag, och jag hoppas det går lika smidigt. Dock är det viktigt att tiden överensstämmer nu på morgonen, så bara att alla är i tid... Jag menar, hur svårt är det egentligen?

Kommentarer
Postat av: Annika

väldigt svårt!

2010-06-08 @ 08:50:15
URL: http://aannikaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0