Och äntligen har de sagt "Ja"

Jag skiter i att alla är anti monarki och allt som har med kungafamiljen att göra. Jag vet att de flesta inte vet tillräckligt mycket om saken för att ha en åsikt, men det är inte det jag tänker skriva om nu. Om man är emot deras bröllop, är man fan emot kärleken. Och då kan man gå och lägga sig. För deras bröllop var så otroligt vackert att jag var tårögd. Om mamma och pappa inte suttit bredvid hade jag storbölat. Det var så rörande. Lyckligare än de två den dagen fanns inte. Kärlek är så vackert. Kärlek är så rörande. Daniels tal till Victoria senare på kvällen fick mig att snyfta i timmar efteråt. "Jag göra mitt yttersta för att få dig att vara så lycklig som du är idag". Något sådant. Han sa så mycket underbart. Vad de förtjänar varandra. Åh. Det finns liksom inga ord som är tillräckliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0