Sista gången

Jag loggade in på min tjelvar (gotlands mejlportal typ, som används av skolan) och hittade ett mejl till alla lärare och elever på mitt program från Emmilie i trean. Det säger så himla mycket, och jag är glad att jag fick det för det var fint! Jag vet inte om det går att läsa för er, men det är väl sak samma. Ett sista farväl från henne är det i alla fall.
Jag räknade inte med att stöta på treor idag lite då och då i skolan. En del bakis, en del fortfarande fulla. Och andra var bara där för att göra några sista ärenden. Trevligt i alla fall, trots att jag blev förvånad. Våra lärare tyckte inte alls det var sorgligt med att de tog studenten. Men med tanke på att de dök upp, och med tanke på vad Staffan sa till Caroline...:
- Äsch, dom kommer alltid tillbaka. Man blir aldrig av med dom.

Jag har tappat bort 300 kr. Men livet är bra ändå.

Sista gången på tjelvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0