Carolines födelsedag

Jag och Caroline firade hennes födelsedag hemma hos mig efter skolan. Av mig fick hon en biljett till Kungliga Operan när hon vill. Hon har nämligen alltid velat se balett.
Dagen till ära började hon fundera en hel del över livet. Vilket var väldigt roligt, ärligt talat. I matsalen så pratade vi om mor- och farföräldrar och då sa hon eftertänksamt:
- Alltså tänk: ALLA här inne har fötts.
I den stilen fortsatte hon. Men när ska man tänka på livets mysterium, om inte på sin artonårsdag?!

En 18års dag utan tårta går ju inte heller, så vi gjorde en - som för övrigt blev en av de godaste hemgjorda jag någonsin ätit! Sen så åt vi kvällsmat och kollade på Elvisfilmen King Creole. Alla frågor om Elvis som ploppar upp är bara att fråga Caroline, hon är nämligen expert inom det ämnet.
Sammanfattningsvis mycket mysigt firande. Inget konstigt, då hon är världens bästa Caroline!

Tårtan!


Kommentarer
Postat av: Annika

Haha, måste bara fråga vad det är för något på tårtan under "Caroline"? :)

2010-03-17 @ 20:45:06
URL: http://aannikaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0