Cashback

Malin hyrde en film som jag tyckte verkade jättedålig, men efter att ha läst baksidan som sa att huvudpersonen kunde pausa tiden tyckte jag ändå att det var värt en chans.
Först blev jag jätteförvånad för att han som spelar Oliver Wood i Harry Potter har huvudrollen. Sen blev jag förvånad över hur bra filmen är. Den växlar mellan att vara poetisk och helt sjukt rolig. Den finns tydligen som kortfilmsversion, och då var den oscarsnominerad i sin klass.

Den enda nackdelen är väl de poetiska delarna i första halvan av filmen, då han emoaktigt sörjer sin fd flickvän. Helt plötsligt slutar han med det, och då undrar man ju hur det gick till. När, varför? Wierd.
Hur som helst väldigt sevärd film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0