Food, glorious food

Nu har jag städat! Dock inte "plockat undan". Eller jag har det på golvet (svårt att dammsuga och tvätta det annars) men på borden och strykbrädan trängs fortfarande en hel del. Men det tar jag itu med senare i veckan.

Jag köpte hur mycket roliga ingredienser som helst idag. Dyra också. Men det var det värt, för hur ska man annars kunna göra världens godaste sallad? Det blev kallrökt lax, philadelphiaost, sesamfrön, vit balsamvinäger etc. Och så hittade jag en fin ny vaniljyoughurt: Äpple och kardemumma. Jag är inte så mycket för kardemumma, så trots att den var god så var ju den ändå där. Men om man gillar det så är den nog super.


(upptäckte nu när jag lyssnade på låten igen att den faktiskt är en helt fantastasisk musikallåt!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0