Förlängt lyckorus

Jag vaknade halv åtta imorse - av mig själv! Klockan var inställd på åtta, och jag var inte helt utvilad, men upp skuttade jag ur sängen för att ta en dusch. Idag har jag (nästan) bara roligt att se fram emot. Jag ska städa, diska, skriva ett brev till min mormor, eventuellt ge mig av till filminspelningen, äta på Creperiet med Caroline och sedan ska vi hem till mig för myskväll. Imorgon bitti ska vi köpa frukost och se på Sound of music. Världens bästa morgon har jag alltså att se fram emot.
Jag är fortfarande lycklig över mejlet, och den glädjen bör hålla i sig ett tag tid. Jag lyssnar nämligen på världens bästa glädjemusik - ABBA! ABBA är ganska oslagbara faktiskt. Min lyckost till bror brukar sälja telefongrejer till Benny Andersson. Hur orättvist är inte det? MEN vad bryr jag mig om orättvisa nu. Tralalalala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0