James Dean och prinsesspasta

Idag har jag inga lektioner! Helt underbart. Vi skulle givetvis ha det men efter en blandning av frånvarande lärare och förflyttade timmar så blev det lektionsfritt. Gud så härligt. Jag har lite lösa saker inplanerade bara. Mys.
Helgen är också inplanerad med roliga grejer. Stolthet och fördom med Joanna imorgon, och tennis, mysmorgon och resturang med Caroline lördag och söndag. Lite inspelning blir det också på lördag men det går fint. Bäst av allt är att lillasyster kommer på söndag och stannar i en HEL VECKA. Hon praktiserar hos mig. Ååååh vad mysigt vi ska ha.

Här är fina bilder jag tänkte lägga upp igår, men inte hann:


Jag har haft min James Deanaffisch hemma i Åskebro en evighet och för några månader sedan tog jag hit den till ön, men inte förrän igår åkte den upp! En James Deandokumentär på det hela och lyckan för fullkomlig.

Jag köper och äter aldrig pasta här i Visby, men förra veckan hittade jag den här i affären... Prinsesspasta! Vem vill liksom inte äta makaroner i form av skor, blommor, två prinsessor, slott och Askungens pumpavagn? Igår blev min premiär av dem. Mums.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0