Världens bästa mejl

Jag är så otroligt lycklig just nu. Inget är spikat, förmodligen blir det inget av det hela... MEN jag är lycklig ändå. Helt underbart glad. Tjohej vad jag tycker om mitt liv. Världens bästa mejl är allt som behövs, med citat som "en filmad betraktelse om vår balett vore ju härligt att få på hemsidan till exempel!", "vidarebefordra ditt trevliga mail", "och att jag som webmaster i slutänden får en film att visa ;-)" och "Jag håller tummarna för dig!".
Åhhh... Jag bara läser det om och om igen.

Även innan jag fick detta fantastiska mejl så var dagen mycket bra. Efter endast en dubbellektion i svenska gick jag och Joanna hem till mig och kollade på Stolthet och fördom (serien). Det var jätteroligt att äntligen få se den, speciellt då den var jättebra! Joanna blev dödligt ha-galen i Colin Firth, och vi har två avsnitt kvar!
Ha en lika bra fortsatt fredag som min varit hittills! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0