Ångest

Jag har hoppat av min inspelning nu. Det är bara de två sista dagarna kvar, men jag kände att det inte skulle gå. Att gå upp kl kvart i tre och hålla på till klockan nio för att göra samma sak igen funkar inte. Jag var ett vrak psykiskt igår och jag vill bara bort. Trygghet tack. Min regissör med all rätt i världen arg på mig, men för att göra det hela värre läste jag ett sms imorse att min scriptapärm som jag har och skulle ge Rasmus idag - innehåller det enda bildmanuset. Vilket jag inte alls visste. Då hade jag mött upp dem och lämnat den. Så nu har jag ännu sämre samvete. Jag är en skitstövel. Blä. Men jag är orutinerad scripta nu och det går inte snabbare med mig. Jag är som vilken scripta som helst. Fast arga är dom ändå. Och det är värst. Men det visste jag att de skulle bli. Fast det med pärmen var ju inget jag hade planerat. BAJS jag behöver gå till skolan för att bli normal. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0