Mikael Persbrandt

I natt jag drömde något jag aldrig drömt förut. Om Mikael Persbrandt. Mikael Persbrandt. En väldigt duktig man, som har sexappeal. Dock har jag aldrig skänkt honom några längre tankar. Men ändå skänker jag honom i natt den längsta tanke man kan skänka någon: Nämligen en längre verklighetstrogen och detaljerad dröm. Och vilken dröm. Jag var praktikant hos honom och han var ett riktigt svin. Men jag brydde mig inte det minsta. Han var han och jag skulle inte stanna många dagar. Så ----->    -     nära att ha sex med honom. Riktigt sexig var han även om han var som han var. Nu vill jag se en film med honom, men ingen har jag hemma. Det får bli att se en film med en annan sexig skitstövel. Jag syftar på Bridget Jones och Daniel Cleaver...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0