The American way

I lördags hade vi filminspelning i ett flygplan. Man tror inte att det ska vara så märkvärdigt, men att vara ensam på typ hela flygplatsen och sedan gå igenom säkerhetskontrollen och komma ut på en enorm flygbana… Det går inte att låta bli att tänka ”Wow, det här har jag fixat”. För er som missade det har jag varit scenograf i denna produktion.

När vi var där inne i planet tillsammans med en flygvärdinna kommer plötsligt en man i skjorta in. En galet attraktiv skäggig man – som var amerikan. För det första fick jag världens chock, för det andra så smälte hela jag. Mike, eller vad han nu hette, skulle gå in i cockpit och sätta igång säkerhetsbältesskyltarna. Och sedan satte han igång micen etc. Jag kunde typ inte sluta titta på honom. Gaaah vad sexig han var.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0