Novellproduktion: Redigeringsvecka

Filminspelningsveckan är klar nu och det är bara redigering och ljudläggning kvar innan premiären nästa onsdag. Det betyder att jag som scenograf nästan inte har något alls att göra. Om jag varit på kärnämnesskolan Säve hade det varit sååå tråkigt och jag hade gått hem efter fem minuter, men det är annorlunda på A7 där vi läser filmämnena. Alla går runt här och var och har inga bestämda platser. Så jag har tittat på vårat material och även den andra gruppens. De gör film av mitt manus "Jesusmetoden". Det var roligt att se det bli gestaltat. Kanske mer åt det komiska hållet än det intressanta, men det är inget fel med det. Jag är inte så kär i mitt manus.
Mer än så har jag knappt gjort. Så skönt efter allt jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0