Årets julvärd 2010

Då var det klart vem som skulle bli årets julvärd. Jag hoppades på Tommy Körberg. Nej, skoja – Herman Lindqvist. Och höll tummarna att satsningsfavoriten Fredrik Lindström INTE skulle ta hem det. Inget emot honom, han är asbra – men han passar inte som julvärd.
     Däremot så blev jag inte så glad när jag nyss såg att André Pops fått uppgiften. Eller. Jag blev arg för att dom tagit någon jag inte ens visste vem det var. Och sen att han var sportjournalisten trodde jag att de som valt fått spader. MEN sen så sökte jag på denna herre och insåg att det nog inte finns någon sportjournalist jag känner mer väl till. Han är jättemysig! Och jag förknippar honom med skidor, alltså julen. PLus att jag gillar hans röst. Hoppas bara inte att de smetar in honom så mycket med foundation som dom ibland gör i sportsammanhang.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0