Simona Ahrnstedt

Jag recenserade ju ”Överenskommelser” igår, och hittade därefter Simona Ahrnstedts sida/blogg och twitter. Därefter twittrade jag själv om det, och gissa vem som skrev ett inlägg på sin sida? Jo minsann, den fantastiska författarinnan själv! Läs här.

Som jag sa i min tweet, hon inspirerar verkligen mig. En debutbok som är så genial, och dessutom så fick hon massa avslag innan boken slutligen fick ja till publicering. Jag vet inte om det har hänt er, men ibland kan saker inspirera mig så att man känner hur inspirationen flödar genom kroppen. Så jobbar man bäst! Och är det något jag verkligen vill så är det att få klart en av mina påbörjade romaner. Men när jag läser hennes historia och hennes texter (och all uppskattning hon fått) så känner jag bara - klart jag kommer att göra det!


Kommentarer
Postat av: Eddie

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH! Helt otroligt!

2010-11-10 @ 08:28:19
URL: http://ingentingnyttundersolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0