Hårt arbetande

Nackdelen med att ha gjort klart alla uppgifter är att om man får studietid på lektionen, har man ingenting att göra. Min lärare var väldigt skuldmedveten då jag frågat henne om det var någon idé att jag kom, men då hade hon tänkt att vi skulle ha kollat på film egentligen. Men det är rätt bra såhär ändå. Bättre än att vara hemma och inte göra någonting. På det sättet förstörs dagen. Trevligare att ha tråkigt tillsammans med andra. Så det har blivit onlinespel för min del, och i slutändan gå in på Facebook trots att jag hade tänkt väntat med det tills ikväll. Förstår dock inte att alla går in så tidigt på den sidan. Jag menar: Klockan är var bara lite över nio, och jag hade 20 gratulationer i loggen. Lite tråkigt dock. För nu lär jag ju inte få så många fler tills ikväll.

Aja. Om fem minuter slutar vi. Och eftersom jag inte behöver göra något på religionen förutom att lyssna på en muntlig presentation, kan jag och Caroline gå och fika i väntan på den. Och planera London. Och nu ska jag sluta ordbajsa. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0