Mållinjen är korsad

JAG 
ÄR

LÄTTAD.

Eller egentligen är jag inte riktigt avslappnad än. De senaste dygnen har jag varit så uppe i varv att det varit helt sjukt. Idag var det inlämning för naturkunskapsuppsatsen, fredag av religions- och samhällsuppsatser och imorgon skulle man ha muntliga nationella i svenska B. Dock så fyller jag år imorgon, och att ha läxor och saker att göra då ville jag inte. Jag borde ha gjort det mesta förra veckan, men eftersom min specalité är att skjuta upp så blev det inget av den saken. Men så satte jag en deadline för igår (skulle egentligen ha firat mig med Caroline idag för att jag åker hem imorgon) och höll mitt svenska tal igår. Sedan i söndags har jag skrivit som en galning. Och nu är allting klart och inlämnat. Puh. Det blir till att lägga sig tidigt ikväll, särskilt mycket har jag inte sovit någon dag.
     Och imorgon blir jag arton. Men det känns som att den dagen inte blir särskilt rolig i sig. Gå till skolan och sedan vänta i fem timmar på att gå ner till båten, och där efter resa hemåt i fem timmar. Hm. Vi låtsas att jag fyller fredag i stället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0