Midvinterblot

"Och under hela den dunkla vandringen hade han debatterat med sig själv, resonerat kring varför det inte vore en utmärkt idé att rusa tillbaka, knacka på dörren och tigga om att få göra sitt yttersta för att älska henne tills allt det fula hon någonsin upplevt var borta för alltid."

Boken jag fick av Eddie i artonsårspresent, "Överenskommelser", är snart slut och det värker i hjärtat. Jag förstår inte hur den lyckas, men den får mina ögon att tåras på varannan sida. Så fort något lyckligt, sorgligt, roligt eller varmhjärtat sker så snyftar jag och skrattar sedan åt min egen fånighet. Den är bara så underbar. Aldrig har jag läst en vackrare kärlekshistoria.


Kommentarer
Postat av: Eddie

Åh vad jag längtar efter att få låna den och efter din recension på bokevolution!

2010-10-26 @ 18:56:40
URL: http://ingentingnyttundersolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0