Min önskelista till min födelsedag

Den 21 oktober fyller jag arton år. Och gladeligen nog finns det faktiskt de som vill köpa en present åt mig! Och ibland får man ju lite idétorka, och den här listan är till er. Min troligen mest kompletta önskelista hittills (där jag endast uteslutit en del smink jag bara önskar mig av mamma). Aningens fånig, men sånt gillar jag:
(Och jag blir väldigt jätteglad över något egetpåhittat också, så att ingen tror att jag inte vill ha något annat här. Fetkursiverat är något jag önskar mig särskilt)

Biljett till John Cleese här i Sverige (en lördagsföreställning helst)
Biljett till Spamalot i Malmö med Johan Glans (samma med lördag här)
Biljett till Mamma mia eller Lejonkungen när jag är i London
Grey's Anatomy säsong 3 och framåt
Presentkort på Discshop
Anne Taintor-saker
Teburkar
Barbie DVD: Rapunzel, Nötknäpparen, Svansjön och Pegasus förtrollning
Solisten DVD
Biljett till konserten med Helen Sjöholm i vår
Tårtgeneralen (bok)
Legoland PC
"Vårt bröllop" (bok)
Sagoljudböcker: Astrid Lindgrens, Pettson och Findus
Mulle Meck bygger båtar PC
Äventyrarna: Trean, fyran, femman PC
Svensson Svensson säsong 1 och 2 (DVD)
Varuhuset säsong 1 (DVD)
Miss Pettigrew lives for a day DVD
Miss Pettigrew lives for a day (bok)
Julkalender: Mysteriet på Greveholm, När karusellerna sover, Julens hjältar, Pettsson och Findus (DVD)
Chess DVD
Ice age 3 DVD
Book journal (av märket moleskine)
Julen är här - Tommy Körberg CD
Vuxna människor DVD
Drömkåken DVD
Melody time DVD
Legenden om den Sömniga dalen DVD
Make mine music DVD
Pank och fågelfri DVD
Three caberolles DVD
Bernard och Bianca i Australien DVD
Memories (bok) av Elaine Paige
Totally Spies filmen och serien DVD
Sing star-micar (vår ena har gått sönder)
Polariodkamera
Anastasia DVD
Simsdator
Disney treasures - Chronological Donald vol. 1
Disney treasures - Chronological Donald vol 3 (har tvåan)
Disney treasures - Chronological: alla andra (Musse etc)
Walt Disney's Hall of fame: de stora serieskaparna. 01, Don Rosa. Bok 1
Walt Disney's Hall of fame: de stora serieskaparna. 03, Don Rosa. Bok 2
Walt Disney's Hall of fame: de stora serieskaparna. 10, Don Rosa. Bok 3
Walt Disney's Hall of fame: de stora serieskaparna. 16, Don Rosa. Bok 4
Walt Disney's Hall of fame: de stora serieskaparna. 20, Don Rosa. Bok 5
Walt Disney's Hall of fame: de stora serieskaparna. 22, Don Rosa. Bok 6
Walt Disney's Hall of fame: de stora serieskaparna. 24, Don Rosa. Bok 7
Walt Disney's Hall of fame: de stora serieskaparna. 25, Don Rosa. Bok 8
Walt Disney's Hall of fame: de stora serieskaparna. 26, Don Rosa. Bok 9
Walt Disney's Hall of fame: de stora serieskaparna. 27, Don Rosa. Bok 10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0