Praktikplats

Jag har äntligen fått en praktikplats. Det är så otroligt skönt. Titan television i Stockholm! De jag praktiserar hos gör mest skrivbordsarbete under min period v. 44-45 men det känns finemang. Det är tydligen Simon & Thomas (eller vad det nu heter), ett matlagningsprogram och tre reailtyserier som gäller.
     Det enda som jag kan tänka mig blir jobbigt blir att pendla hemifrån till Stockholm varje dag, och sedan från centralen till vad nu detta ställe ligger. I rusningstrafik. Blä. Och jag gillar ju verkligen inte kollektivtrafik. Men det får gå. Det går. Nu ska jag ut och jogga. PUSS


Kommentarer
Postat av: Eddie

Bäst att du vänjer dig vid kollektivtrafiken, det kommer att ta över världen! see you soon!

2010-10-12 @ 22:44:47
URL: http://ingentingnyttundersolen.blogg.se/
Postat av: mother

Nu ska jag försöka få iväg en hälsning, igen. Fungerar det inte denna gång måste jag komma ihåg att fråga hur jag ska bära mig åt för att få iväg en kommentar.

2010-10-12 @ 22:48:38
Postat av: mother

Nu ska jag försöka få iväg en hälsning, igen. Fungerar det inte denna gång måste jag komma ihåg att fråga hur jag ska bära mig åt för att få iväg en kommentar.

2010-10-12 @ 22:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0