Publicerad, "with benefits"

Min svenskalärare mejlade mig igår på Facebook och sa att jag skulle ringa en kille på Gotlands Allehanda (den skrivtävling jag var med i).Ahapp, tänkte jag, vad spännande!
     Idag vid tolvtiden ringde jag honom och han var en väldigt glad prick. Han berättade att de försökt få tag i mig innan publiceringen (varför de inte mejlade kan man då undra) och det hade lett till att jag nu missat en prisutdelning. Jag visste inte ens om att man kunde vinna något! Och han sa att jag hade ett pris att hämta ut hos honom och även vunnit en resa till bl a Drottningholm med de andra vinnarna. ”Det kanske låter lite tråkigt, men det brukar vara väldigt mysigt” sa han och jag tänkte att alla resor är väl roliga så länge man vunnit dem. Även om temat är världsarv. Mer än så vet jag inte om resan, det får jag veta mer om i veckan antar jag!


Kommentarer
Postat av: Eds

Åh men grattis kära du!

2010-10-02 @ 18:40:23
URL: http://ingentingnyttundersolen.blogg.se/
Postat av: Anna

Gratulerar, låter skojigt! :D

2010-10-03 @ 17:22:47
URL: http://nitton9tre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0