Twitterkompis sökes!

Finns det någon som jag faktiskt känner som har twitter? För nu följer jag bara komiker och visst är de roliga men mindre roligt är att det står "socialt mobbad" tvärs över min profil. Så, berätta tack.
     Fast nu så är ju mina läsare väldans dåliga på att kommentera mina inlägg här. Oavsett fråga till er eller inte. Ni kanske inte vet hur man gör? Längst ner i varje inlägg finns en rad där det står datum och tid det publicerades, och sedan permalink, kategorin, kommentarer och trackbacks. Och kära läsare, man kan faktiskt klicka på alla de där. Och om man klickar på "kommentarer" så kommer man in till inläggets egna sida. Längst ner finns det en ruta där man kan fylla i namn, epostadress, hemsida och en liten kommentar. Fyll i vad ni vill, och sedan skriv något i kommentarrutan. Tryck på "Skicka kommentar" så kommer det du skrivit hamna där i inlägget. Svårare än så är det inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0