Varför året får ett bra avslut

9 okt: Svansjön på Kungliga Operan i Stockholm med mamma, moster och lillasyster
18 okt: Vunnen resa till Drottningholm
20 okt: Skönheten och Odjuret kommer ut på DVD
21 okt: Jag fyller arton, vilket troligen följs åt av en rad firanden
22 okt: Höstlovet börjar, jag åker hem
27 okt: Jag och Caroline åker till London
28 okt: Jag och Caroline ser Mamma mia i London

1 nov: Första dagarna på två praktikveckor, kan bli kul. Beror på praktikplats
6 nov: Isa fyller 17 år
12 nov: Filmen Cornelis har biopremiär
13 nov: Big Bang Show med mamma i Göteborg: TOMMY KÖRBERG
19 nov: Sjunde Harry Potter-filmen har premiär
              Mitt eget utsatta ”tidigast fira jul”-datum

11 dec: Nötknäpparen på Kungliga Operan med Caroline
Dec: JUL
Nyår: Högfjällshotellet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0