Tanke på båten

I onsdagseftermiddag när jag satt på Gotlandsfärjan tog jag upp min bärbara dator för att skriva lite. La la la, jag skrev in mitt lösenord och som vanligt dök mitt skrivbord upp. Med min skrivbordsunderläggsbild. Och jag insåg att folk måste tro att jag är knäpp. Ungefär lika knäpp som när Simon gick in på min facebook och ändrade mitt efternamn till ”Pitt”. För det var just han som brydde min dator: Brad Pitt. Som panter. Och då för att jag tycker att det är en otroligt komisk bild. Men det vet ju ingen annan. Inte för att det egentligen spelar någon roll. Det var mest bara komiskt. Förut har jag ju haft en kossa. Och nu senast Packard bells egna. Fast vid närmare eftertanke är kanske kossan mer skum. Det är väl bara det att den är mer jag.

Ikväll blir det Kulturnatt inne i Västerås.
     Och jag känner mig lite salig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0