Ungdomens dagar med Åre och norrmän

Nu är jag hemma från Åre. Det var inget ständigt festande för min del (även om allt på after skin är obligatoriskt) men jag tog ut mig så mycket på skärtorsdagen att det räckte och blev över. Petter på Bygget var det som gällde. På rak arm den bästa kvällen i mitt liv. Även om jag trodde att två Uppsala-tjejer pratade norska och har en del mystiska luckor under själva vistelsen på Bygget. Men jag fick träffa riktiga norrmän också. Tio stycken faktiskt, vad kan gå fel liksom? Det här kan jag leva på länge, vilket lär behövas när jag ska tillbaka till tråkiga Gotland imorgon. Aja, bara jag får ihop lite pengar så ska jag nog få lite roligt på annat håll! Pusskram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0