En vanlig måndag

Jag håller på och kolla upp resor till Göteborg. Eller, nu är det faktiskt färdigkollat. Jag behöver bara en reskompis (en artonåring, dessvärre). Nu sitter jag här med mitt kalla te och om en kvart börjar idrottsgalan. Ni får en egobild också, som utfyllnad för att jag lägger upp för lite bilder här. Jag ser förresten alltid så "söt" ut i min kamera, lite sådär mumintrollaktig ut. Men äsch:
     Jag skulle ha sprungit ut och joggat innan galan, men av någon anledning blir fördröjningen tillslut så illa att jag inte skulle hunnit hem i tid. Men äsch. Jag hinner imorgon. Och då är även Caroline tillbaka på ön. Vi ska fika och uppdatera om varandras liv, jag längtar!

plut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0