No more champagne

Känner mig som en blandning av låtarna "Happy new year" (ABBAs) och "Fredrik Åkare". Och inte för att Happy new year handlar om nyår, utan tänker främst på känslan i den båda låtarna. Den sensuella och melankoliska.
Men det brukar alltid bli något liknande när man är med familjen någonstans, skillnaden är att det var länge sedan nu. Men jag hade förträffligt trevligt ändå, även om jag missade något särskilt. Aja, som vanligt lär man och utvecklas man av sina misstag. Och om några veckor kommer jag förmodligen tycka att jag är fånig som gör någon stor dramatisk grej av något sånt här litet. Redan nu inser jag det, så det säger ju sig självt.

Alltså, för er som inte orkade läsa det här ovan utan bara skummade igenom texten: Tramsigt ordbajsande om trams. För er som faktiskt är intresserade av mitt mer officiella nyårsfirande så var jag på smokingmiddag igår, drack champagne, åt god mat och dansade rumpan av mig. Var rätt kul. Imorgon träffar jag mina kära vänner och på onsdag dansar jag igen. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0