Persbrandt och svett

Jag och en vän hade en diskussion huruvida Mikael Persbrandt på bilden nedan var sexig. Jag tyckte att det var komiskt på något snuskigt sexigt sätt, alltså: Persbrandt-sexigt. Hon tyckte att han endast var äcklig, visst var han manlig och kroppsligt snygg men också otroligt dryg smutsig. Jag påpekade att det var svett för att han stod på scen, men hon vägrade att ge sig att det inte var något att ha. Då denna vän är lite förtjust i en yngre kille så sa jag att hon snöat in på pojkar, vilket slutligen ledde till att jag sa ”barnarov”.
-          I så fall vore ju du och Persbrandt VERKLIGEN barnarov.
Ägd.

Inser nu att det inte ALLS är lika kul såhär, men äsch. Återgivningshumor funkade inte här. Men nu har jag skrivit texten trots att jag inte har tid och då får det vara. Puss!


Kommentarer
Postat av: Joanna

Hahaha. Puss <3

2011-01-28 @ 15:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0