Brevisar!

Nu måste jag göra lite reklam här:

Jag har alltid velat ha en brevvän som bara är just en brevvän (alltså inte en kompis eller släkting som i mitt fall), och så snubblade jag i förrgår in på http://www.365saker.se/2011/02/25/818-skaffa-en-brevvan
Där tipsar författaren till inlägget om penpalworld.com, och efter en kort tvekan testade jag det. Och jag är såååå lyrisk över det där. Det är precis som när jag var elva och hade upptäckt hogwarts.nu. Det myllrar av folk från hela världen som faktiskt vill hitta någon att skriva till. Sen ska man hitta någon man trivs med och gillar och allt sånt där, men jag tror jag är på god väg med min engelsman och fransman. Problemet ligger väl i två saker: För det första så kan man ju inte veta att personen är den den säger, men sånt kan man lösa med tiden. För det andra så längtar jag så mycket efter deras svar via mejl att inte vet om jag kommer vilja föreslå snigelpost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0