JAGHARETTLIV (egentligen)

Jag vet ju hur FANTASTISKT intresserade ni är av mitt efterlängtade The sims-spelande så jag tänkte återge lite till er. Om ni har missat "del 1" så har ni den här!

Jag har nu kommit på vad mannen i familjen hette: Carl Gustav III Revaldino. När jag började spela så bestämde jag mig för att förlåta honom (han var ju ändå så snygg). Familjen återgick förvånansvärt snabbt i ett stadigt och normalt förhållande. Frun Mia födde ett tvillingpar; en pojke och en flicka (alla deras barn är rödhåriga vilket är konstigt eftersom Carl Gustav är brunett och Mia blondin). Det var deras första pojke och jag får sällan pojkar i Sims så jag tänkte att jag skulle spela vidare på sonen, vilket jag också gjorde. Sonen vid namn Vincent hade romantisk ambition och hans livsmål var att ha 20 förhållande samtidigt vilket jag personligen aldrig lyckats med förut, men som jag faktiskt gjorde med den här gången!
Drama!
Vincents första förhållande blev Aurora (som min lillasyster skapat). Dock var hon väldigt psykotisk av sig efter att ha upptäckt mig att vara otrogen med Mia Simsson (vilket bilden återger). Efter att ha blivit rasande, så lappade jag snabbt ihop deras förhållande med koder men hon började att smyga runt på min tomt fem gånger om dagen, sparka ner min sopptunna (sålde den tillslut, blev så mycket kackelackor), kom hem till mig utan inbjudan oavbrutet och kom på mig med att vara otrogen totalt fyra gånger. Läskig. När jag kommit upp i tjugo förhållanden bestämde jag mig för att han inte skulle dö ensam, utan behövde fortplanta sig - en så snygg sim måste sprida sina "talanger".
Frieri
Jag tänkte att han ändå inte ville ha något förhållande egentligen så jag lät en väldigt attraktiv (fulltändande) varsnamnjagverkligeninteminnsjustnu flytta in och de skaffade ett barn tillsammans - eller enligt plan så skaffade hon ett åt honom. Eventuellt skulle hon flytta ut och låta honom vara ensam pappa. Men sedan blev barnet bådas ögonsten och de ville plötsligt gifta sig med varandra och så blev det. Just nu i spelet är de gamla, har firat guldbröllop, har tre döttrar (Melody, Jennifer och Saga) och har aldrig varit otrogna mot varandra. Den ena dottern ska gifta sig, den andra läser på universitet och den tredje är för liten för något av det. Mycket söta allihopa, ovanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0