Att länkdrömma

Caroline och jag tycks ha en länk mellan oss som gör att vi ibland tänker samma sak om en speciell person samtidigt. Det är en ganska skojig grej, men har inte hänt på länge. Men när jag kom till skolan idag så sa jag till henne att jag ville berätta om nattens dröm (förgående inlägg) och då sa hon att hon hade en kul dröm att berätta för mig också. Precis innan vi skulle starta en film på filmhistorian så viskade jag lite diskret och frågade vem hon drömde om. Och det var samma person som jag drömde om. Vilket fick mig att skratta mycket och undra om vi inte hade haft samma dröm. Så var inte fallet, men faktum är att min dröm skulle kunna ha varit fortsättningen på hennes. Mystiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0