FIRE

Det har visat sig att jag tydligen är värsta teaterkritikertalangen (hehehe): I söndags så skrev jag ett inlägg om mina Hamletupplevelse (läs här). Där fokuserade jag särskilt på mina kära vän Joannas fantastiska prestation som Hamlet - och jag nämnde att tankarna fördes till Den allvarsamma leken. Den allvarsamma leken sattes upp på Stadsteatern, och det är nämligen därifrån Joannas senaste beundrare kommer! Mannen var namns jag olyckligtvis inte kommer ihåg är en skådespelare som kom fram till Joanna och sa att hon var enastående - och sedan sagt till hennes teaterlärare Niclas dagar senare att han fortfarande tänkte på hur fantastisk hon var.
Som jag sa till henne när hon berättade detta för mig:
- TOLD YA!
HEJA JOANNA. Jag är så stolt över henne. Och glad för jag vet ju hur mycket dessa speciella komplimanger värmer en. Och de hjälper en också ibland när man kanske inte är på topp. Jag och Joanna - vi vill, vi kan och vi kommer att nå dit vi vill!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Joel Lundgren! :D EMELIE, DU ÄR FINAST <3

2009-12-16 @ 20:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0