Hyde park in my dreams

Jag vill så till London just nu. Harry Potter ger mig alltid abstinens till den staden. Jag vill vandra genom Hyde park med nyinköpt te (kostar väl säkert 70 kr/hg eller något där, blä) med en rödhårig snygging med vacker accent (hm, okej läs Rupert Grint).
Undrar inte om mitt första inlägg här på bloggen handlade om just London? HAHA (kollade), det gjorde det! Läs det här. Måste påpeka att vi aldrig åkte dit. Jag var i London i sexan, och förra året lovade mina föräldrar att vi skulle dit men det blev inget av det. Precis som i år då vi skulle till Skottland. De pratar om en slags utlandssemester just nu och jag är i övertalningsfasen. Dock så har jag inga stora förväntningar.
Och nu har jag bråttom till jobbet. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0