Veckans lista: Personer man vill ha sex med

Sex är en aning tabubelagt. Man pratar inte om sex hur som helst, inte med vem som helst  eller när som helst. De som gör det är antagligen jävligt dryga eller kan uppfattas som smått... vulgära? Modiga? Oavsett så ger jag er här en lista över de personer man (jag) helst vill ha sex med - just nu. Det går inte att göra en fullständig lista över något sådant här ämne. Jag kommer att ha en annan redan nästa vecka. Hur som helst så är det en lista utan hyschpysch eller censurer. Just nu orkar jag inte anpassa mig efter alla med kristet tankesätt. Jag vill skriva om sex och då tänker jag faktiskt göra det.


10. Rupert Grint
Behövs mer än "Ron naken Ron naken"?

9. Nick Frost
Jag erkänner att det finns bubblare nedan som jag hellre vill ha sex med, men jag måste få förklara det här. Listan är ändå inte perfekt.
När min första instinkt att vilja ha sex med Nick Frost kom så trängde jag undan den. Den var ju totalt felaktig. Varför skulle jag vilja ha det? Han är inte lång, hans kroppsbyggnad tilltalar mig inte och hans ansikte är det inget särskilt med. Men tanken lämnar mig inte i fred. Och jag vet att jag i parantesen under censurerade sextexten "Samveteskval under middagsbjudningen hos mr Curtis" skrev att jag inte visste varför jag hade sex med honom, bara "typ för att jag kan". Men jag trodde det var därför. Men det är inte därför. Jag vill ha sex med honom, hur många gånger som helst på den där stolen faktiskt. Han kanske i teorin är osexig, men i så fall så pass att han blir sexig. Han är i alla fall kul, det kan ingen säga något om.

8. Johnny Depp
Vem i Jesu-Sandra namn vill INTE ha sex med Johnny Depp?

7. Balettdansörer
Dom ser ut som grekiska statyer. Jag hatar när folk försöker bära mig, men en balettdansör skulle faktiskt få det. Jag ser en blond och lång ung man iförd rock framför mig. En som jag följer med upp till hans lilla ryska kryp in. Vi säger inte ett ord till varandra, han tar av sig sin rock och en grekisk staty står framför mig. Som under hela natten är min min min.

6. Jérémie Renier
En av världens vackraste och min absoluta favoritfransman. Han är en sådanman vaknar upp till bredvid en tidig morgon, då solljuset ligger som ett gyllene dis i rummet. Han är en sådan som man ligger och ler mot, utan att bry sig om hur man ser ut. För när han ser på en så känner man sig vacker i själen. Han är en sådan som kysser en i nacken och som man varsamt rör vid med fingertopparna.

5. James McAvoy
James McAvoy är en såndär glåmig britt som inte är särskilt lång eller har snygg kropp. Ändå har fler än jag fallit för honom. Jag tycker att han har ett otroligt uttrycksfullt och vackert ansikte och han är en otroligt duktig skådespelare. Duktig på att agera är världens sexigaste talang. Det måste vara därför, för den här glåmiga britten gör man vad som helst för att bli påsatt i ett bibliotek av.

4. Johnossi
Ja jag vet att det är två personer men som musikalisk duo är de en.
Jag har aldrig i hela mitt liv tänt av tanken på trekant. När jag såg dem live ville jag inget annat än rusa upp på scen och ha sex med båda två på en gång. Hårt och våldsamt sex till "Santa monica bay".

3. James Dean
James Dean pratas det ständigt om. Det finns inte en posteraffär som inte har något med James Dean på. Varför alla säger att de pratar om honom: "Han dog dramatiskt ung", "Han var en fantastisk skådespelare som revolutionerade", "Han var en rebell", "Han hade snygg bil". Allt ovanför stämmer förutom att han var en rebell. Han var en mycket väldigt underlig och mystisk person som drack mycket kaffe och gillade bilar, ingen rebell. Han är en av mina favoritskådespelare och ÄR helt fantastisk och revolutionerade skådespeleriet. Men få vet det och därför dyker dåliga ursäkter för att älska honom upp. Ingen vågar säga: "James Dean är så sjukt jävla sexig, jag vet nästan ingenting om honom men jag vill ha sex med honom överallt hela tiden." Det är faktiskt så enkelt.

2. Daniel Craig
Han är brittisk, han är lång, han har sjukt snygg kropp, han vet hur man låter häftig när man säger "Bond. James Bond" i stället för att låta som en som försöker låta häftig. Allt detta bilar den bästa summan inom matematiken, nämligen sex.

1. Rhys Ifans
Mycket nytillkommen i min sexiga värld som klättrat väldigt högt upp på listan över världens sexigaste män. Och det må kanske vara tillfälligt men just nu vill jag ha sex med honom mest på hela jorden.
Motiveringen är enkel. Du ser The boat that rocked. Rhys Ifans viskar "Are you doing something dirty?". Du får en orgasm. Du vill att han ska ge dig den i verkligheten.

Bubblare: Brad Pitt, Keira Knightley (enda kvinnan jag vill ha sex med. Och möjligtvis tjejen på Peace and love som jag aldrig vågade ragga upp förstås), Clive Owen, Heath Ledger, Skarsgårdarna, Christian Bale, Hugh Grant, Ralph Fiennes, Clark Gable, Jesper Salén, Max Riemelt, Leslie Howard, Eric i Barbie i Nötknäpparen (vem som helst som hör honom viska "Clara" i den känner det kittla mellan benen), Disneys Robin Hood, Eric i Den lilla sjöjungfrun, Guillaume Canet.

Mysterium: Otroligt högt på listan över världens sexigaste män ligger Gary Oldman, men ändå så är han inte med på listan. Varför? Jag vill inte ha sex med honom längre började jag att inse för ett tag sedan. Anledningen är nog för att jag beundrar honom något så sjukt som skådespelare att jag mycketmycket hellre sitter och pratar med honom i timtal. Och efter det så går vi och lägger oss - var för sig. Det skulle få mitt hjärta (och ego) att svälla mycket mer än om jag skulle följa med honom hem.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0