Rak i ryggen

Tänk att det inte finns något i världen som kan döda de fladdrande fjärilarna i magen. Åh vad jag vill skjuta dem en efter en. Men då skulle jag förstås göra mig själv maglös. Och utan mage kan jag inte leva. Och utan den kan jag definitivt inte sjunga på audition ikväll.
Så jag ska klara det trots fladdrandet. Låta fjärilarna vara små varelser som ger mig styrka. Typ. För visst är det konstigt att tankarna framförda i detta inlägg förde mig enda hit? Nej fan vad jag är stolt över mig själv! Jag ska vara som Emma Thompsons karaktär Karen i Love Actually - stark som fan. Vilket jag är för annars skulle jag inte ha det jag har framför mig.
Nej nu ska jag sjunga byxorna av mig, dansa så aulan skallrar och spela teater som självaste Gary Oldman. - SÅLT till den unga damen på första raden.
Broke a leg.
Och det har var ta mig det bästa inlägget jag skrivit på evigheter!

Kommentarer
Postat av: Eddie

Hejja dig! Du är bäst!

2009-09-03 @ 21:57:00
URL: http://ingentingnyttundersolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0