Fröken populär, del 2

tumme uppHär kommer alltså fortsättningen på den FRUKTANSVÄRT spännande historien om jobberbjudandet (går att läsa här).
Jag misstänkte att någon mer än jag i klassen borde fått det där smset, så jag frågade Andrea (mest troligt att det skulle vara henne) och hon hade också fått ett sådant sms. Hon trodde dock att denna filmtrea drev, vilket jag var övertygad om var helt felaktigt. Jag berättade om mina misstankar om deras slutproduktion, fast hon var fortfarande väldigt skeptisk.
- Varför skulle dom vilja ha med just oss? skrattade hon.
- För att vi är bäst?
Skämt. Fast ändå inte.

Efter klassrådet klockan tolv så stötte vi på Arvid (manuslärare) som bekräftade misstankarna om slutproduktion, fast han visste inte så mycket mer än så. Enligt Arvid så hade tydligen filmtrean (Jonathan Troff) kommit till honom och frågat efter två punktliga treor. Och det var tydligen vi det. Fast Andrea är inte alls punktlig. Haha.
Sen innan samhällskunskapen så träffade vi på Troff som tillsammans med sin kompis/klasskamrat/kollega Rasmusnåt släpade in oss i ett tomt klassrum.
- Som ni säkert vet så har vi en slutproduktion nu i trean, och eftersom vi är så få i vår klass så behöver vi lite extra folk. Nu är det så att vi har fått höra att ni ska vara de ambitiösaste, punktligaste och mest framåt eleverna i tvåan. Stämmer det? sa han, fast kanske inte direkt ordagrant.
Såååå, för att göra en längre historia kort så behövde de en scenograf och en scripta till deras slutproduktion. Så nu är alltså Andrea scenograf och jag scripta (eftersom jag ville vara scripta och hon absolut inte). Och eftersom dom "sov genom hela scenografikursen" och vi haft den nyligen så tyckte dom att vi båda skulle vara scenografiansvariga. HUUUH. Jag har bett till Andrea att INTE ha massa studio. Usch då dör jag. Det är jättemycket jobb med studiobygge. Och den plågan fick jag nog av under scenografikursen.

Hur som helst: Arbetet kommer att pågå under hela våren. Mycket jobb, mycket helg halva tiden och mycket tidiga morgnar resten. Just det är väl den enda (ganska stora) nackdelen med att vara med i det här, men däremot så finns det ingen fördel med att tacka nej. En ny erfarenhet, film som vi inte gjort med klassen, erfarenhet till vår slutproduktion nästa år, fördelar till jag ska vara scripta och få betyg på det. Träna på att göra film med folk man känner mindre väl! ROCK ON!

Kommentarer
Postat av: Eds

Wowzer! Även om det kommer att gå åt mycket jobb och tid så tror jag att ni kommer lära er mycket och ha mycket roligt! Kör hårt, fan vad avis jag blev nu på er och allt som har med filmgörande och projektarbeten!

2010-01-13 @ 18:57:33
URL: http://ingentingnyttundersolen.blogg.se/
Postat av: Eds

(och treor)

2010-01-13 @ 18:59:33
URL: http://ingentingnyttundersolen.blogg.se/
Postat av: Lillasyster

HEj JAG ÄR KÄR!

Jag har dissat robert pattinson(har aldrig gillat honom till 100%, typ bara 40, det var mest du som inbillade min förälskelse dom sista 60%) från min sexigaste-män lista.

Och även Robert Downey Jr... sorry.

(dom blev säkert suuuperledsna, som madeleine blev hosthost)

Jag har ersatt etta platsen med en Wesley.

"Oj", tänker du, "hon har plötsligt öppnat ögonen för min harry butter värld!"

Men nej. Jag har överträffat mig själv(om det heter så)

Jag har tagit ett steg till.

Jag har hittat min drömprins.

Han som jag berättade om.

Han som skulle ha breda käkar. "inga-stora-o-plutande-läpp mun. Stora ögonbryn.

Han heter wesley, paul wesley.

När du öppnar denna sida kmr du se en sådan skönhet som slår hela din sexigastemän-lista, så enkelt.

Du kmr plötsligt inse att din lista var bara fylld med koskit.

Detta min syster, är magi.



1. bilden

http://www.ericneurathphotography.com/images/Paul%20Wesley08wx.jpg



skojade bara.

här är han:

http://www.channelguidemagblog.com/wp-content/uploads/2009/08/wesley.gif



3. och här:

_LBfqzxiQ2Ctwto4LYjYDSS4GBo=&h=636&w=800&sz=50&hl=sv&start=55&um=1&tbnid=VyqwrMo2H8AzcM:&tbnh=114&tbnw=143&prev=/images%253Fq%253Dpaul%252Bwesley%2526ndsp%253D18%2526hl%253Dsv%2526rls%253Dcom.microsoft:sv:IE-SearchBox%2526rlz%253D1I7HPND_sv%2526sa%253DN%2526start%253D54%2526um%253D1" rel="nofollow">http://images.google.com/imgres?imgurl=http://mtblog.teenvogue.com/industry/blogs/entertainment/paul-wesley-tv-pata.jpg&imgrefurl=http://mtblog.teenvogue.com/industry/blogs/entertainment/paul-wesley-tv-pata.html&usg=_LBfqzxiQ2Ctwto4LYjYDSS4GBo=&h=636&w=800&sz=50&hl=sv&start=55&um=1&tbnid=VyqwrMo2H8AzcM:&tbnh=114&tbnw=143&prev=/images%3Fq%3Dpaul%2Bwesley%26ndsp%3D18%26hl%3Dsv%26rls%3Dcom.microsoft:sv:IE-SearchBox%26rlz%3D1I7HPND_sv%26sa%3DN%26start%3D54%26um%3D1



4. han är till vänster.

http://images.movieplayer.it/2009/08/03/una-foto-promozionale-dei-giovani-attori-paul-wesley-nina-dobrev-e-ian-somerhalder-per-la-serie-the-vampire-diaries-126171.jpg



HAN ÄR UNG. HAN ÄR FRÄSCH. HAN ÄR NYTT.

Det här är väl bättre än pattinson iaf?! ;)



älskar dig

lillasyset



2010-01-13 @ 22:19:56
Postat av: Lillasyster

hm vissa sidor dampade visst.

testa den här bilden då:



http://mtblog.teenvogue.com/industry/blogs/entertainment/paul-wesley-tv-pata-thumb-500x397.jpg



han spelar stefan salvator i den nya ungdoms vampyr serien som kmr i vår. The vampire diaries.



2010-01-13 @ 22:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0