Tumme ner

Såg nu att jag hade fått massa kommentarer på mitt "I'm a doer!"-inlägg, så jag tänkte att det kunde passa med en uppdatering på den fronten: Det gick åt helvete. Måndag fixade jag alltihopa, valde ut bilder och gav dem till Bulow. Tisdagmorgon säger han till mig att det inte går. Kanske om han hade haft en vecka, men inte på en dag. Jag pratade sedan igenom saken med honom och han testade igen med bara en bild medan jag såg på. Slutresultatet blev att bilden rörde på sig en aning, och efter ett snack med Staffan så sket vi i det hela. Bajs alltså. Så nu är det bara att hoppas att allas utvärderingar är tillräckligt bra. Vad jag inte gillar att låta massa andra ha det avgörande ordet för mitt betyg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0